Ankara Ofis Taşımacılığı

Ankara Ofis Taşımacılığı

Ofis taşımacılığı hizmeti ofisin taşınması sırasında eşyaların daha güvenli bir şekilde taşınması adına nakliye firmaları tarafından verilir. Evden eve nakliyat konusunda olduğu gibi ofis taşımacılığı konusunda da belirli bir plan söz konusudur. Bu sayede daha detaylı ve titiz bir şekilde eşyaların yeni ofislerine yerleştirilmesi kolay hale gelir. Ofislerde taşınacak olan eşyanın türü ise daha çok mobilya ve evrak tarzıdır. Özellikle evrak, arşiv ve kıymetli dosyalarda ofislerde sıkça yer aldığından dolayı nakliye hizmetinin son derece dikkatli bir şekilde yapılması zorunludur.

Adım adım ofis taşımacılığı

Ofis taşımacılığının tam olarak planlandığı gibi tamamlanması için belirli bir düzene bağlı olarak yapılması lazımdır. Bu sayede kişiler eşyalarını yeni adreslerine sorunsuz ve hasarsız bir şekilde alabilme şansını yakalar ofis taşımacılığında ilk konu ise tespit aşamasıdır. Bunun için nakliye firması ile anlaşma yapıldıktan sonra gerekli görüşmeler başlar. Eşyaların tespitinin yapılması için nakliye ekibi ofise gelerek burada eşyaların cinsinin ve boyutlarının hesaplamasını yapar. Eşya miktarı ve ağırlıkları da göz önünde bulundurularak eşyaların tam listesi çıkartılır. Bunun yanında ofisin konumu da hesaba katılarak ofis taşımacılığı konusunda doğru bir karar verilmeye başlanır. Bu aşama Nakliyat'ın en önemli kısmı olup tam olarak işin düzenli bir şekilde akmasına neden olan durumlardan biridir. Bu nedenle nakliye ekipleri tarafından titiz bir şekilde işlemlerin başlatılması sağlanmış olur.

Ofis taşımacılığı konusunda ikinci aşama ise eşyaların demonte edilmesidir ve ardından kolileme işlemi başlar. Koli yapılması planlanan eşyalar ise genel olarak evraklar ve dosyalardır. Bu eşyaların kolilenmesi o kişilerin kendi isteklerine bağlı olarak yapılır ve daha kolay ayırt edilebilmesi açısından bunların etiketlenmesi sağlanır. Bunun haricinde ise diğer eşyalar özenli bir şekilde ambalajlanarak nakliye için hazır hale getirilir. Ofiste yer alan mobilyalarda nakliye ekibi tarafından titiz bir şekilde nakliye sırasında herhangi bir sorun yaşanmayacak durumda hazırlanır. Marangozlarda sökülmesi gereken mobilyalar da yardımcı olurken bunların demonte işlemini yapmaktadır. Daha sonrasında paketlenen eşyaların karışmaması ve kaybolmaması açısından numaralandırılarak nakliye araçlarına yüklenir.

Ofis taşımacılığında son madde ise taşıma işlemi bittikten eşyalar yeni adresine ulaştıktan sonra başlar. Özel olarak paketlenmiş eşyalar burada araçlardan indirilerek yeni adreslerine taşınır aynı şekilde özel evrakların yer aldığı kolilerde ofiste istenilen yerlere yerleştirerek hizmet tam anlamı ile tamamlanmış olur. Öte yandan montajı yapılması gereken mobilyalar marangozlar tarafından ele alınarak bu işleminde son derece kısa bir süre içinde tamamlanması sağlanmış olacaktır. Taşınacak eşyaların sigortalı olması ise kişilere büyük bir kolaylık sağlamaktadır. Bu kadar kolay bir şekilde yapılan iş yeri taşımacılığı sonrasında ise geri kalan ve zor görülen hiçbir konu olmaz. Daha sonrasında kişiler teslim ettikleri gibi eşyalarını teslim alabilme şansını yakalarlar.
 


 
 

Copyright © 2018 Destan Profesyonel Ev Ofis Nakliyatı, Her Hakkı Saklıdır.